Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
NEW MARKETING APPROACHES IN GASTRONOMY GMS 513 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri

-

Önerilen Seçmeli Dersler

-

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Yüksek Lisans
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Doç. Dr. ŞEVKİ ULEMA
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları

Res. Assist. Elif KAYMAZ

Dersin Kategorisi Alanına Uygun Öğretim
Dersin Amacı

Giving information about gastronomy and giving new approaches to marketing of gastronomy products.

Dersin İçeriği

Gastronomy, gastronomy products, gastronomy and marketing

Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Knows the concept of marketing 1 - 2 - A - C -
2 - Knows the historical process of marketing and new marketing approaches 1 - 2 - A - C -
3 - Explain the relationship between gastronomy and marketing 1 - 2 - A - C -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 2:Question-Answer
Ölçme Yöntemleri: A:Testing C:Homework

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 Market concept and marketing Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
2 Benefits of marketing Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
3 Marketing method Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
4 Marketing management, marketing research Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
5 Classic marketing mix Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
6 Modern marketing mix Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
7 Direct marketing Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
8 Brand and branding 1 Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
9 Brand and branding 2 Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
10 Gastronomy and marketing Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
11 Importance of marketing gastronomy products Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
13 New approaches in the marketing of gastronomy products Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık
14 Examining the benefits of new approaches to gastronomy Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık

Kaynaklar

Ders Notu

Journals, proceeding books, graduate and doctoral thesis, internet searches, library searches.

Ders Kaynakları

Taşkın, Ç., (2011), Güncel Pazarlama Yaklaşımları, Bursa: Alfa Aktüel

Varinli, İ., (2012), Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Ankara: Detay Yayıncılık


Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 60
Odev 1 20
Odev 2 20
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 50
Finalin Başarıya Oranı

-

Toplam 50

AKTS - İş Yükü

; ;