Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
GASTRONOMY AND SOCIAL MEDIA GMS 504 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Yüksek Lisans
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Prof.Dr. OĞUZ TÜRKAY
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları

Res. Ass. Burak ATASOY

Dersin Kategorisi
Dersin Amacı

Learning the science of gastronomy

Dersin İçeriği

to explain the principles and concepts of gastronomy

Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Specializes in social media. 1 - 2 - 3 - A - B - C -
2 - Gastronomy makes the introduction of elements. 1 - 2 - A - B -
3 - Performs gastronomy and social media management. 1 - 2 - B -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 2:Question-Answer 3:Discussion
Ölçme Yöntemleri: A:Testing B:Oral Exam C:Homework

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 Social media concept Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
2 Types of Social Media Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
3 Social networks Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
4 Social learning theories Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
5 Social forms of learning Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
6 Learning in groups Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
7 Learning in networks Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
8 Learning in networks Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
9 Personel Learning Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
10 Learning in networks Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
11 Learning in networks Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
12 Presentation of the applications Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
13 Presentation of the applications Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201
14 Presentation of the applications Güçdemir, Yeşim. Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama, İstanbul; Derin Yayıncılık, 201

Kaynaklar

Ders Notu
Ders Kaynakları

Uluslararası Gastronomi - M. Saıışık


Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 60
KisaSinav 1 10
KisaSinav 2 10
Odev 1 20
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 50
Finalin Başarıya Oranı 50
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

; ;