Yazdır

Ders Tanımı

Ders Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
GASTRONOMY RESEARCHES ACROSS MEDIA GMS 524 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri

-

Önerilen Seçmeli Dersler

-

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Yüksek Lisans
Dersin Türü SECMELI
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. SERKAN ŞENGÜL
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları

Res. Assist. Elif KAYMAZ

Dersin Kategorisi Alanına Uygun Öğretim
Dersin Amacı

The aim of this course is to examine the relationship between gastronomy and media.

Dersin İçeriği

Gastronomy communication, place and importance of media in gastronomy

Dersin Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 - Know the importance of mass communication 1 - 2 - A - C -
2 - Define the relationship between gastronomy and media 1 - 2 - A - C -
Öğretim Yöntemleri: 1:Lecture 2:Question-Answer
Ölçme Yöntemleri: A:Testing C:Homework

Ders Akışı

Hafta Konular ÖnHazırlık
1 Definition of mass communication Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
2 Mass media   Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
3 Development of mass communication Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
4 The importance of mass communication Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
5 Gastronomy in mass communication Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
6 The relationship between social media and gastronomy Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
7 Benefits and harms of social media and gastronomy Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
8 Branding in gastronomy Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
9 Branding process in gastronomy Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
10 Gastronomy and internet Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
11 Television in gastronomy Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
12 Gastronomy and cinema Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
13 Photography in gastronomy Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.
14 Gastronomy and blog writing Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.

Kaynaklar

Ders Notu

Sectoral periodicals, congress books, graduate theses, internet researches, library searches

Ders Kaynakları

Yılmaz, H., (2016), Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Ankara: Detay Yayıncılık.


Döküman Paylaşımı


Dersin Program Çıktılarına Katkısı

No Program Öğrenme Çıktıları KatkıDüzeyi
1 2 3 4 5

Değerlendirme Sistemi

YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI SIRA KATKI YÜZDESİ
AraSinav 1 60
Odev 1 20
Odev 2 20
Toplam 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 50
Finalin Başarıya Oranı 50
Toplam 100

AKTS - İş Yükü

; ;